دانلود بازی Warriors Orochi 3
 
درباره وبلاگ


این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.در صورت مشاهده هر گونه پست مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران لطفا به ما اطلاع دهید. در ضمن دوستانی که تقاضای تبادل لینک دارند ابتدا ما را با عنوان " دانلود و آموزش نرم افزار"لینک و سپس به ما از بخش نظرات اطلاع دهندتا به سرعت لینک شوند. با تشکر فراوان مدیریت نیوز وب
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 8869
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود و آموزش نرم افزار
فراتر از یک رویا
برچسب:, :: ::  نويسنده : مرتضی
 دانلود بازی Warriors Orochi 3

(LT +3.0)


نام بازی: Warriors Orochi 3
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Action (Slasher) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Koei
مد بازی :
حمایت توسط : Omega Force
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

داستان بازی چند سال بعد از حوادث نسخه‌ی قبل و با نبرد سرنوشت ساز در برابر مار چند سر كه در بازی آن را با نام Youja می‌شناسیم آغاز می‌شود. این مار غول پیكر كه از جنگجویان اوروچی است با بازگشت خود، دنیایی را كه در صلح و آرامش قرار داشت وارد هرج و مرج می‌كند. بسیاری از جنگجویان كشته می‌شوند و این مار شكست ناپذیر به نظر می‌رسد.
ادامه ی نقد بازی Warriors Orochi 3  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 با این حال شاهزاده‌ Kaguya ظاهر می‌شود و از قدرت سفر در زمان استفاده می‌كند تا بتواند از قدرت آخرین بازمانده‌ی ژنرال‌ها یعنی Takenaka Hanbei، Sima Zhao و Ma Chao برای نجات دوستانش كمك بگیرد. تمركز اصلی این عنوان بر ریشه كنی كامل از نیروهای اوروچی است. شخصیت‌های جنگجویان داینستی و مبارزان سامورائی نیز با توجه به انتخاب بازیكن به خط زمانی خود بازمی‌گردند. تم این بازی یك درام قهرمانانه است كه بین چند شخصیت جریان دارد، همچنین عناصر دوستی، رمانتیك، خیانت و وفاداری نیز در داستان گنجانده شده است؛ داستانی كه در مقایسه با عناوین قبلی، بسیار تقویت شده است. بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.





 

 http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gifراهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif راهنمای نصب بازی arriors Orochi 3:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .





 دانلود بازی Warriors Orochi 3 دانلود بازی Warriors Orochi 3 دانلود بازی Warriors Orochi 3

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه چندین هزار یورویی این بازی را که توسط شرکت x software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.

لینک های دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودستان و آدرس newsweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.